Firma Conrad Company powstała w 1989 roku.
Istniejemy na rynku polskim 26 lat !

Głównym przedmiotem działalności firmy są:

  • doradztwo w zakresie: zasadności ekonomicznej przedsięwzięcia, rozwiązań technologicznych, doboru urządzeń,
  • projektowanie technologi zapleczy obiektów gastronomicznych, pralni oraz wyposażenia sklepów,
  • zaopatrzenie gastronomii,
  • sprzedaż urządzeń gastronomicznych, pralniczych, regałów sklepowych, magazynowych i wyposażenia sklepów,
  • sprzedaż części zamiennych,
  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
  • montaż urządzeń,

Zakres świadczonych usług serwisu:

 

  • Urządzenia gastronomiczne,
  • Urządzenia chłodnicze,
  • Urządzenia pralnicze.


Świadczone usługi:

  • Instalacja oraz kompleksowy montaż urządzeń,
  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne,
  • Okresowe przeglądy urządzeń wraz z konserwacją,
  • Kompleksowe remonty starszych urządzeń,
  • Naprawy i regulacja ciśnieniowych ekspreów do kawy,
  • Regulacja dozowania chemii w zmywarkach przemysłowych,
  • Szkolenie personelu z zakresu obsługi urządzeń.

Szczegóły oferty na stronie firmowej: Serwis urządzeń gastronomicznych

Ciekawostka na dziś

Aby być zdrowym, ważne jest, aby dostarczać organizmowi odpowiednią ilość składników odżywczych. Oto kilka przykładów produktów, które powinny być obecne w zdrowym jadłospisie:

  1. Warzywa i owoce: Warzywa i owoce są bogate w witaminy, minerały i błonnik, co pomaga utrzymać zdrowie układu pokarmowego i zapobiega chorobom serca.
  2. Zboża: Zboża, takie jak ryż, kasza i chleb pełnoziarnisty, są dobrym źródłem błonnika i witamin z grupy B.
  3. Białko: Białko jest ważne dla budowy i utrzymania tkanki mięśniowej, a dobrym źródłem białka są mięso, ryby, jaja, orzechy, nasiona i rośliny strączkowe.
  4. Tłuszcze: Tłuszcze są ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, a dobrym źródłem tłuszczy są oleje roślinne, orzechy i awokado.
  5. Woda: Woda jest ważna dla utrzymania prawidłowej równowagi wodnej organizmu i pomaga w trawieniu.
  6. Produkty mleczne : Produkty mleczne takie jak jogurt, kefir, sery czy mleko są źródłem wapnia i witaminy D, które są niezbędne dla zdrowego kośćca.

Należy jednak pamiętać, że każda dieta powinna być dostosowana do indywidualnych potrzeb i uwzględniać preferencje smakowe oraz ewentualne ograniczenia zdrowotne. Dlatego ważne jest, aby skonsultować swój jadłospis z lekarzem lub dietetykiem.