Dla sprawnego funkcjonowania firmy i jej ciągłego rozwoju niezbędny jest sprawny przepływ istotnych informacji w czasie rzeczywistym. Systemy przywoławcze, jako nowoczesne rozwiązanie odpowiadające na stale rosnące wymagania przedsiębiorców, sprawdzają się w niemal każdej branży. Trzeba jednak przyznać, że z tego innowacyjnego rozwiązania korzystają najczęściej właściciele lokali gastronomicznych. Systemy przywoławcze to kompleksowe zestawy urządzeń, które można dostosować do aktualnego zapotrzebowania i, w miarę potrzeby, z czasem inwestować w dodatkowe elementy.
Nowoczesne systemy pracy w gastronomii nie tylko służą upłynnieniu współpracy pomiędzy kuchnią przygotowującą posiłki a obsługą sali. Aby ułatwić przywołanie kelnera klientom stworzony został system przyzywowy, dzięki któremu w razie potrzeby przebywając w lokalu gastronomicznym możemy szybko i sprawnie przywołać obsługę do naszego stolika. Do tego celu służy specjalnie wymyślony nadajnik. Zamontowany jest on przy każdym stoliku, wyposażony został w trzy specjalne przyciski, każdy służący do zupełnie innego celu. W zależności od typu lokalu przyciski te definiować mogą różne cele np. wezwanie kelnera do stolika, kontakt z managerem, podanie rachunku. Wystarczy, że klient wciśnie odpowiedni guzik i natychmiast sygnał zostanie przesłany do odpowiedniego urządzenia. Odbiorca sygnału otrzyma numer stolika i stosowny komunikat ( np. stolik numer 5 chciałby uregulować rachunek).
Systemy pracy w gastronomii, przywołujące klienta do obioru gotowego dania pomagają skutecznie opanować chaos, jaki bardzo często panuje w samoobsługowych lokalach gastronomicznych. W takich systemach przy każdym ze stolików znajduje się odpowiedni pager. Klient wcale nie musi oczekiwać na swoje zamówienie przy stoliku, może poruszać się po całym lokalu czy wyjść na zewnątrz. Kiedy jego zamówienie będzie już w pełni gotowe, otrzyma odpowiednią wiadomość na pager i będzie mógł udać się po odbiór zamówienia.
Bez wątpienia coraz nowocześniejsze systemy pracy w gastronomii niezwykle ułatwiają pracę i komunikację w każdym lokalu, niezależnie od profilu jego działalności. Co najistotniejsze takie systemy są bardzo dyskretne i niezwykle proste w wykorzystywaniu.
Bezprzewodowy system przywoławczy dla gastronomii:
– eliminacja ewentualnych pomyłek w komunikacji między personelem a klientem,
– usprawnienie pracy obsługi,
– swobodna bezprzewodowa komunikacja,
– kontrola czasu reakcji pracowników na każde wezwanie.
Dla sprawnego funkcjonowania firmy i jej ciągłego rozwoju niezbędny jest sprawny przepływ istotnych informacji w czasie rzeczywistym. Bezprzewodowe systemy przywoławcze Syscall to nowoczesne rozwiązanie odpowiadające na stale rosnące wymagania przedsiębiorców z niemal każdej branży. Systemy przywoławcze sprawdzają się w lokalach gastronomicznych (wezwanie kelnera do stolika), hipermarketach (przywołanie managera do stanowiska kasowego), szpitalach (informowanie pielęgniarek o potrzebie udzielenia pomocy pacjentowi), fabrykach (wezwanie serwisu na taśmę produkcyjną), a nawet na parkingach! System przyzywowy zapewnia jasną komunikację bezprzewodową między obsługą a klientem.